Szukasz copywritera, który
marketingiem chce zbawić świat?
To nie do mnie tak.
Do mnie nie.

Wiele krąży tez na temat tego, do czego służy copywriting. Wszystkie są jednocześnie prawdziwe i fałszywe. Co ja o tym myślę?

Nie sztuką jest podążać za trendami, utartymi ścieżkami oraz konwenansami. Sztuką jest nie bać się robić tego, co naprawdę może zadziałać. Zadziałać - czyli zaintrygować. Dam Ci słowa, które ludzie będą chcieli czytać. O których będą myśleć. Które będą śpiewać pod prysznicem i które przyśnią im się w nocy.

Mam na imię Ania i zawodowo projektuję słowami.

Tworzę teksty marketingowe, nazwy, komunikację na social media, a korekta tekstów działa na mnie wręcz odprężająco (i świetnie ćwiczy spostrzegawczość!).

Potrzebujesz niekonwencjonalnego hasła? Nie masz czasu lub ochoty, aby sprawdzić przecinki? Nagrywasz wywiady, lecz na myśl o kolejnej transkrypcji odczuwasz nieprzyjemne dreszcze?

Wszystko w porządku. Jesteś w dobrym miejscu.

  • Losowe opiniotwórcze czasopismo
    Wszyscy wokół zapewniają, że marketing to ich pasja od czasów grzebania w piaskownicy. Nie nadążają ze spisywaniem kolejnych genialnych pomysłów, aby potem nie zrealizować żadnego. Nareszcie ktoś odważył się przeciwstawić trendowi młodych, dynamicznych jednoosobowych zespołów. Można odetchnąć.
    Losowe opiniotwórcze czasopismo
  • Moja mama
    Wciąż nie mogę zapamiętać, czym ona się zajmuje, ale jeśli to było coś związanego z pisaniem, to możecie jej zaufać. A jeśli nie, to pewnie chodziło o wyprowadzanie piesków.
    Moja mama
  • Mój partner
    Cieszcie się, że z nią nie mieszkacie. Jest tak skrupulatna, że zdarza jej się prasować skarpetki po praniu.
    Mój partner
Skoro tutaj jesteś, szukasz podejścia pt. "Dlaczego mam to robić tak jak wszyscy?" Widzisz? Coś już nas łączy! Odezwij się do mnie, a razem zrobimy coś fantastycznego ❤